Relaksujący ogród i dom...: Dekoracje na Boże Narodzenie domowej roboty Christmas handmade

piątek, 9 grudnia 2016

Dekoracje na Boże Narodzenie domowej roboty Christmas handmade

Witam Kochani. Ostatnio podjęłam się wykonania kul z włóczki i nici. Tydzień temu zrobiłam prosty stroik w koszyku na tarasie, z dereniem, kamieniami i czegoś mi w nim brakowało. Pomyślałam, ze takie kule koniecznie błyszczące, by go trochę ożywiły. Karmnik wymyśliłam w trakcie klejenia gwiazdek z patyków a wszystko przez puste opakowanie po mleku, które co chwile ściągało mój wzrok i myśli.


Może zacznę od karmnika. Potrzebujesz 1 puste opakowanie po mleku tekturowe typu "Dobre" i równe patyczki, pocięte odpowiednio do daszku i pozostałych elementów. Przyda się klej na gorąco.

Odcinam z kartonika jego dolną część po przekroju (wys. boku około 7-8 cm). Wycinam po bokach takie jakby okienka. Z pozostałego opakowania wycinam jeszcze dach wykorzystując będące już zagięcie opakowania.
Po środku kalenicy wycinam dziurkę na przeciągnięcie zawieszki (u mnie sznurek z pętelką przeciągnięty od spodu).




Kule z włóczki są ładne, ale te z nici mnie po prostu zachwyciły. Może to ich jasnoszary kolor i klej dały taki fajny efekt. Na pewno brokat spełnił tu największą rolę i choć do wewnątrz brokat jest niepożądany to na tarasie jest do opanowania. Kule delikatnie kołysze wiatr a refleksy to prawdziwa magia. Po prostu bajkowo. Fajnie też, gdy kule mają dość dużą  średnicę około 15-20 cm.
Po więcej zapraszam na mój filmik. który pewnie lepiej pokaże, jak przygotować LINK


Polecam

prostą dekorację w kielichu  na stół Bożonarodzeniowy TUTAJ
stroik łatwy na stół prosto z ogrodu: TUTAJ

Życzę kochani Radosnych Świąt Bożego Narodzenia
Pozdrawiam Weronika

10 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa dekoracja,ładna i jest propozycją do mojej dekoracji, którą rozpoczęłam robić.Pozdrawiam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Elu. Jestem ciekawa, jak wyszło Twoje dzieło. Dziękuję za miłą wizytę. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ten mini karmniczek zauroczył mnie. Sliczności! Może wykorzystam pomysł w przyszłym roku...
    Serdeczne życzenia świąteczne zostawiam i dziękuję za Twoje:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wesołych Zdrowych Świąt dla Ciebie i bliskich. Dziękuję za miłe odwiedziny

      Usuń
  4. Najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Elu. Wzajemnie Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2017

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądają te kule, to znakomity pomysł na dekorację. Karmniczek uroczy, gratuluję Ci pomysłu.
    Szczęśliwego Nowego Roku Weroniko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ewo za wszystkie serdeczności. Wzajemnie życzę Tobie Szczęścia i Zdrowia w Nowym 2017

      Usuń

Pytaj, oceniaj i doradzaj ...