czwartek, 7 kwietnia 2016

Mój ogród wczesna wiosna część 2

Wiosna to imponujący wysiłek ptaków, które ominą każdą przeszkodę, by tylko wydać potomstwo. Ogród wypełnia radosny świergot a tu i ówdzie wybucha świeża zieleń. Do tej pory skromna rabata szczyci się wesołym kolorem żonkili, moim ukochanym kolorem blue w kwiatach cebulicy i szafirków. Każdy dzień pogodny teraz w ogrodzie to po prostu skarb. Dużo by o tym pisać, ale by uzupełnić aktualności dołączam krótki filmik. LINK.

Cebulica syberyjska- urocza cebulkowa roślina
Polecam odwiedzić pierwszą część. LINK.
Szafirki - popularne cebulowe, piękne i niekłopotliwe

Dużo dzieje się w oczku - niezwykle żywotne ryby i żaby. Obserwując ich harce, zauważyłam przy brzegu w sprytnie osłoniętym miejscu żabi skrzek. Kosy śpiewają niesamowicie, wiele razy dziennie i ciągle grzebią za robakami. Trzeba niekiedy przykrywać grządki gałęziami, bo lubią tak wpaść na niejedną dżdżowniczkę. Wróble w grupie czynią tak radosny szczebiotliwy rwetes, że nie sposób ich nie lubić. Właśnie szykują gniazdko w budce. Czego tam nie zawlekli: jakieś sznurki widzę zwisają...
Ciekawa jestem Waszych obserwacji. Pewnie ich bez liku. Podzielcie się!
Pozdrawiam kochani i pogody życzę każdego dnia!

6 komentarzy:

  1. Wspaniała wiosna u Ciebie! Lubię oglądać takie piękne zdjęcia ogrodu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe odwiedziny. Pozdrawiam wiosennie!

      Usuń
  2. Ja mogę wypatrywać tego, co Ty masz na co dzień tylko na spacerach, za miastem. Ptaki za to mam pod domem na drzewach, których trochę wokół rośnie. I ten trel jest zachwycający :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że są drzewa przy domu a w parkach wiosną też jest cudnie. Mam swój ulubiony, gdzie często zaglądam od dziecka. Pozdrawiam wiosennie

      Usuń
  3. Właśnie dlatego wiosna to moja ulubiona pora roku :) Uwielbiam patrzeć jak przyroda budzi się do życia :) Piękne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za sympatyczne odwiedziny /teraz, jak tylko pogoda i czas pora do ogrodu lub do parku na spacer. Pozdrawiam

      Usuń

Pytaj, oceniaj i doradzaj ...